Az ingyenes minták segítenek a döntésben
A mintaterem is népszerű a vásárlók körében
A cégünkkel való együttműködés előnyeiről több blogcikkben is írtunk. Ügyfeleink már egy évtizede értékelik az általunk nyújtott előnyöket. A versenytársakhoz képest sok mindenben különbözünk. A törzsvendégek az egyéb előnyök mellett örömmel fogadják, hogy a kiválasztott termékből mintát kaphatnak. És ez teljesen ingyenes. Így a vásárló pontosan láthatja az összetételt, a minőséget és átérezheti, ami érdekli.
A legjobb választás? Személyes látogatás„Ezzel a lépéssel cégünk hitelességét próbáltuk növelni. Ez a filozófiánk, amelyen már régóta dolgozunk. Szeretnénk befogadni a vásárlókat, és a legjobb az, ha saját szemükkel láthatják az adott terméket vagy annak mintáját"– mondta Terézia Straková, a Horeca textil munkatársa.
Különösen manapság fontos, hogy az ügyfeleknek lehetőségük legyen az adott termék megtekintésére és vizuális mérésére. Az internetes eladások több tíz százalékkal nőttek a világjárvány miatt, és nem minden igazán jó minőségű, amit a virtuális kínálatban találunk.
„Azt a mottót követjük, hogy jobb egyszer látni, mint százszor hallani. Az interneten gyakran nem tudja pontosan, mit vásárol. Célunk a vásárlók száz százalékos elégedettsége. A mintából sok mindent megtudhatnak – színtől, minőségtől, vastagságtól a tömegig. Ráadásul a termék másként néz ki a számítógép monitorán, és más a valóságban. Csak a színe egészen más digitális formában a valósághoz képest” – folytatja a cég office managere
Amikor rájövünk, hogy ügyfeleink nagy rendeléseket adnak le, gyakran az egész szállodára, akkor fontos, hogy lássák, mit is vásárolnak valójában. Ez egy hosszú távú befektetés, és a rossz választás nem feltétlenül jelent 100%-os elégedettséget.
„Így szeretnénk megkülönböztetni magunkat a versenytársaktól, vagy közelebb kerülni ügyfeleinkhez. Számítunk az elégedettségükre, hogy a rendelés feladása előtt jól dönthessenek. Hiszen a legtöbb esetben ez egy nagy befektetés, sokszor a teljes szállodára nézve" – tette hozzá Straková.
Tehát hogyan működik a minták megrendelése? Ez egyszerű. Weboldalunkon minden termékhez van egy "Ingyenes minták" opció, majd követnie kell az utasításokat. Az online mintakönyvbe beírhatja a szükséges számú mintát. Ezt követően ki kell tölteni a megrendelést az összes szükséges adattal.
"Küldünk az ügyfélnek egy 25x25 centiméteres mintát. Lehetősége van látni az anyag színét, sűrűségét, szerkezetét, súlyát, és össze tudja hasonlítani más termékekkel vagy versenytársakkal."
Milyen minták nem tartoznak ide?
Ebből logikusan következik, hogy nem tudunk ügyfeleinknek mintákat küldeni ágyakból, matracokból, székekből, késztermékeket, mint például szállodai törölközőket, fürdőlepedőket, fürdőköpenyeket, párnákat, paplanokat vagy szőnyegeket. Azonban még ebben az irányban is befogadjuk az ügyfelet, és tudunk neki alternatívát kínálni. „Ha a vásárló érdeklődik például egy törölköző iránt, és nem tudja elképzelni annak ideális szerkezetét, vastagságát vagy színét, egy darabban eladhatjuk neki. Hasonlóképpen más hasonló termékekkel is" - magyarázza a menedzser. "Az adott terméket már nem lehet visszaküldeni. A vásárlása végleges” – figyelmeztet. További előnye a kedvező ár.
Minta szoba
Szállodát, panziót vagy apartmant rendez be? Nem tudja eldönteni, milyen formát adjon szobájának és milyen színt válasszon? Nem probléma. Cégünk ügyfeleinek kínálja az úgy nevezett minta szoba lehetőséget. "Az ügyfél minden olyan termékből rendel egy darabot, amely a helyiség része lesz. Azaz például függöny, lepedő, ágytakaró... Ez alapján ő maga dönti el, hogy tetszik-e neki egy ilyen helyiség, és annak formáját használja-e az egész intézményben " - magyarázta Straková.
„A mintaterem olyan szolgátotás, amelyet az ügyfél fizet, de tapasztalatból tudjuk, hogy nagyon népszerű ügyfeleink körében. A vevő a belső térben használt méreteket, szerkezetet, színvilágot is látja, ami az előnyök széles skálája. Egyszerre egy darabot rendelhetsz gyakorlatilag bármiből."
A legjobb választás? Személyes találkozás
Bár cégünk az online rendelés elvén működik, a személyes találkozás a legjobb megoldás. Rengeteg terméket, szövetet, mintát és színt láthatsz egy helyen, ami nagyban segít a döntésben. „A személyes látogatás során minden ügyfelünkre fokozott figyelmet fordítunk. Nyitottak vagyunk minden lehetőségre, munkanapokon és órákon kívül is találkozhatunk. Minden csak közös megegyezéssel történik. Igyekszünk barátságos légkört teremteni, hogy jól érezze magát velünk” – hangsúlyozta T. Straková.
Egy személyes találkozás során a vásárló sok terméket lát egy helyen, tökéletesen elrendezve. Tesztelheti lágyságukat, vastagságukat, láthatja a színt vagy a mintát. Amint belép intézményünkbe, egy ízlésesen megterített szállodai ágy vagy egy elegánsan feldíszített esküvői asztal fogadja.
Ez azonban csak töredéke, cégünk folyamatosan bővíti portfólióját, így a legigényesebb vásárló is kiválaszthatja a magáét. A személyes találkozás egyetlen feltétele az előzetes időpont egyeztetés, ahol cégünk képviselői szívesen adnak tanácsot, bemutatják a terméket és válaszolnak minden szükséges kérdésre.
„Cégünk nyitott, szeretettel várunk minden ügyfelünket, aki személyesen keres fel bennünket. Biztosan nem fogja megbánni, hogy hozzánk utazott, mert a cégünkben gyártott termékek széles választékát fogja látni. A látogatás alapján könnyebb lesz eldönteni, hogy melyiket rendelje meg készülékéhez. Ez azonban csak töredéke azoknak az előnyöknek, amelyeket ügyfeleinknek kínálunk. Korábban már beszéltünk verhetetlen árakról, és ez a tény továbbra is érvényes" – tette hozzá T. Straková.