Vásárlói kedvezmények: 5% kedvezmény 500.000 Ft feletti (ÁFA nélkül) vásárlás esetén és 10% kedvezmény 1.200.000 Ft (ÁFA nélkül) feletti vásárlás esetén. close

Mit értékelnek a vendégek egy szállodai szobában?

A tisztaság és a kényelem az első

A szállodai szolgáltatásokat elsősorban nyaralások, üzleti utak, tréningek vagy csak szükség esetén veszik igénybe az emberek. A szállástípus kiválasztása az ügyfél feladata. Fontos számára, hogy jól érezze magát az adott környezetben, és főleg, hogy eleget pihenjen. Ha a szállásadó valami pluszt kínál vendégének, olyan szívességet nyer tőle, amit semmi pénzért nem lehet megvásárolni. És ez legyen minden cégtulajdonos elsődleges célja – az ügyfelek elégedettsége. Mert csak egy jó vásárló terjeszt pozitív hírnevet az adott készülékről.

sizer

Szállodai textilhttps://horecatextil.hu/category/szallodai-agyak-boxspring#1

Ahhoz, hogy a látogató jól érezze magát a szállodában, elengedhetetlen, hogy az általa támasztott követelmények teljesüljenek, amelyekkel belép a szállodába. Mivel egy szállodát vagy panziót elsősorban alvásra használnak, fontos a megfelelő ágy. Ez azonban nem csak magáról a bútorról szól, hanem különösen a matracokról vagy a szállodai lepedőkről. Ha a szállodai ágynemű minőségi anyagokból készül, a vendég biztosan jól érzi magát benne. Ágyneműnek birniük kell a gyakori mosást, nem szabad megváltoztatniuk a méretüket vagy alakjukat, és nem gyűrődhetnek meg. A szállodatulajdonosok tudják, hogy a jó minőségű textíliák költséget takarítanak meg, mivel hosszú élettartamúak. A szálláshelyek tulajdonosainak gondoskodniuk kell arról is, hogy a matracok ne deformálódjanak el és ne legyenek kényelmetlenek. Tudomásul kell venni, hogy a vendégeknek egyre magasabbak az igényei, és ha csalódottan hagyják el a szállodát, nehéz visszatérni.

 

A szállodai szobához szállodai törölközők, fürdőlepedők és kádkilépők tartoznak. Az ügyfélnek ezzel kapcsolatban is vannak bizonyos követelményei. Különösen fontos a tisztaság. A törölközőknek és a fürdőlepedőknek kellően nedvszívónak és ideális esetben a lehető legnagyobbnak kell lenniük. Az exkluzivitás adagját a hímzett szállodalogó teszi teljessé. Azok a kis törölközők, amelyek nem takarják le az ügyfelet, nem megfelelőek.

 

Ügyeljen a tisztaságra

A tisztaság elengedhetetlen a szálláson. A vendég számára ez a prioritások közé tartozik és nem számít, hogy szerényebb hostelben vagy több csillagos szállodában tartózkodik. A magasabb színvonalú szállásoknál persze nem lehet tisztaságról beszélni, hiszen ennek magától értetődőnek kell lennie. A porszívózott padló, az illatos ágynemű, a világos fürdőszoba vagy a pormentes bútorok elengedhetetlenek. Ügyeljen azonban a „rejtett” helyekre is, például az ágy alatti terekre, gardróbszekrényekre vagy ablakpárkányokra. A szennyezett környezet visszataszító hatású, amire szívesen felhívják a figyelmet a vendégek a tartózkodási hely értékelése során. A falak is fontosak. Ha a szobák koszosak a sarkokban, vagy penész jelenik meg, a probléma a világban lehet.

 

A személyzet figyelme és udvariassága

Ha a vendég már fizeti a tartózkodást, elvárja, hogy gondoskodjanak róla. Nem kell fehér kesztyűben kiszolgálniuk vagy reggelizni kisergetgetni. Fontos, hogy jól érezze magát, és a személyzet tudja, hogyan kell rugalmasan reagálni a kéréseire. A mosoly, a kommunikációra való hajlandóság és az udvariasság az első. A recepciósok igyekezzenek a lehető leggyorsabban és lehetőleg az ügyfél megelégedésére megoldani a helyzeteket. A személyzet vonakodása a látogatók kérésének elfogadására negatív fényt vet a szálláshelyre. Egyszerűen fogalmazva, a vendégnek mindig éreznie kell, hogy a személyzet készen áll rájuk, és mindent megtesznek minden kérésnek eleget tenni.

 

Finom konyha

Az éttermek a szállodai szolgáltatások szerves részét képezik. A szállás tulajdonosának ügyelnie kell arra, hogy a látogató ne csak az éjszakával, hanem az ételekkel is elégedett legyen. A vonzó környezet nem garantálja, hogy az ügyfél is elégedett lesz az étellel. A személyzet vonakodása is katasztrófa. Ebben az esetben is fontos az étterem textíliájának tisztasága és a nyújtott szolgáltatások általános minősége. Ez azonban nem csak az ételekről szól, hanem az italokról és a létesítmény hangulatáról is. Csak egy elégedett ügyfél garancia arra, hogy szállodája kegyeiben részesül.

 

Wifi kapcsolat és online foglalás

Míg régebben kellemes bónusz volt, ma már aligha tudjuk elképzelni enélkül egy szálláshelyen való tartózkodást. Az internetkapcsolat az alacsonyabb színvonalú szálláshelyek elengedhetetlen része kell, hogy legyen. A szállásadóknak be kell látniuk, hogy manapság az internet a mindennapi szükségletek eszköze, és nem mindegy, hogy az ügyfél munkára, szórakozásra használja-e, vagy rokonaival kíván kapcsolatot tartani. Fontos az is, hogy a kapcsolat megfelelő minőségű, gyors és korlátok nélküli legyen. A vendégek gyakran ezen szempontok alapján is értékelik a működést.

 

És ha a modern technológiákról beszélünk, az online szállásfoglalás lehetőségének, valamint a szálloda és a vendég közötti általános kommunikációnak elengedhetetlennek kell lennie. Fontos, hogy minden kérdésére időben, türelmesen és maximális megelégedésére válaszoljon. 

 

Az ügyfelek szállodatulajdonosokkal szembeni elvárásai eltérőek. Sokak számára fontos, hogy a szálloda ökológiailag viselkedik-e, lehetséges-e kisállat elhelyezése, van-e elegendő kísérőprogram-kínálat, van-e a szállodában wellness-központ és még sok minden más. Bármilyen létesítményt is választ az ügyfél, az a fontos, hogy tartózkodása alatt a lehető legjobban érezze magát, és azzal az érzéssel távozzon, hogy kellemes időt töltött a létesítményben. Ha pedig a szállásadó ad neki valami pluszt, az üdvözlő bónusz, és a vállalkozás jó híre még tovább terjed. Más szóval, a vendégek minden bizonnyal értékelni fognak egy kis harapnivalót, meglepetést a szobában vagy egyéb apróságokat, és biztosan örömmel térnek vissza az intézménybe. Mert jó nevet nehéz felépíteni, de könnyű elveszíteni.

 

share facebook Megosztás
Hírlevél

Hagyja meg e-mail címét, hogy tájékoztassuk újdonságainkról, cikkekről és kedvezményekről.